2022-07-29 11:26:48

Biuro vadybininkė (-as)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

- Sklandžios biuro veiklos ir tvarkos užtikrinimas;
- Įmonės dokumentų rengimas, administravimas, paskirstymas atsakingiems asmenims;
- Personalo apskaitos dokumentų rengimas, administravimas, archyvavimas (įdarbinimas, darbo sutarties nutraukimas, darbo sąlygų keitimas, atostogų apskaita, įsakymų rengimas ir kt.);
- Tinkamo dokumentų judėjimo tarp įmonės skyrių ir išorės institucijų užtikrinimas;
- Korespondencijos, skambučių ir kitos informacijos valdymas;
- Svečių priėmimas, darbuotojų kelionių organizavimas;
- Pagalba įmonės vadovams bei darbuotojams;
- Kiti administraciniai darbai.

Reikalavimai

- Aukštasis, aukštesnysis išsilavinimas;
- Darbo patirtis tvarkant personalo dokumentus ne mažiau kaip 2 metai;
- Administracinio darbo patirtis (privalumas);
- Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai ir raštvedybos žinios;
- Geri organizaciniai ir laiko planavimo įgūdžiai;
- Geras rusų ir anglų kalbų mokėjimas (privalumas);
- Atsakingumas, kruopštumas, savarankiškumas, punktualumas.

Įmonė siūlo

- Atlyginimą nuo 650 Eur;
- Dinamišką darbą profesionalioje komandoje;
- Draugiškus ir kompetetingus kolegas ir vadovą;
- Puikias darbo sąlygas ir priemones geriems darbo rezultatams pasiekti.