2022-07-29 11:26:48

KONTAKTŲ CENTRO SPECIALISTAI

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Koks darbas laukia Tavęs kontaktų centre?
  • bendrausi su privačiais ir verslo klientais, užtikrinsi aukštą aptarnavimo kokybę;
  • teiksi informaciją klientams apie paslaugas, jų kainas ir tarifus, paslaugų teikimo tvarką;
  • parduosi pašto, finansines ir kitas paslaugas (įeinančio skambučio metu). Darbo sąlygos:
  • kontaktų centro darbo laikas – darbo dienomis iki 18 val. (pamaininis grafikas). Yra galimybė dirbti ir šeštadienį;
  • Reikalavimai

    Ko reikia, kad būtum tinkamas kandidatas dirbti kontaktų centre?
  • būtų puiku, jei turėtum darbo patirties klientų aptarnavimo, paslaugų pardavimo srityje;
  • ambicijų ir atkaklumo siekiant užsibrėžtų tikslų;
  • gebėjimo užmegzti kontaktą ir bendrauti su įvairiais žmonėmis šiame darbe;
  • puikiai kalbėti lietuviškai ir mokėti aiškiai dėstyti mintis bei būti įtaigiu, užsienio kalbos mokėjimas būtų didelis privalumas;
  • gerų darbo kompiuteriu įgūdžių;
  • organizuotumo, iniciatyvumo, pareigingumo. Ką mes Tau siūlome?
  • įdomų ir atsakingą darbą jauname, draugiškame kolektyve;
  • galimybę įgyti vertingos klientų aptarnavimo patirties;
  • fiksuotą darbo užmokestį ir skatinančius priedus;
  • motyvuojančią darbo aplinką. Jei susidomėjai, atsiųsk savo CV el. paštu su nuoroda: “Kontaktų centro specialistas (-ė) ”. Apie atrankos rezultatus informuosime tik į pokalbį pakviestus kandidatus. Konfidencialumą garantuojame. Kandidatuodami ir teikdami savo gyvenimo aprašymą Jūs patikite Akcinei bendrovei Lietuvos paštui savo asmens duomenis. Jūsų gyvenimo aprašymas ir jame pateikti asmens duomenys bus tvarkomi laikantis Akcinės bendrovės Lietuvos pašto privatumo politikos nuostatų, su kuriais galite susipažinti paspaudę nuorodą www.post.lt/lt/privatumo-pranesimas.