2022-07-29 11:26:48

Administratorius (-ė)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

•Dokumentų administravimas dokumentų valdymo sistemoje ir bendrovės korespondencijos tvarkymas;
•Bendrovės el. pašto ir skambučių administravimas,
•Bendrovės svečių priėmimas ir aptarnavimas;
•Susitikimų salių priežiūra ir rezervacijų administravimas;
•Biuro aprūpinimas reikalingomis kanceliarinėmis ir kitomis bendros paskirties prekėmis;
•Asistavimas vadovams ir pagalba darbuotojams biuro veiklos organizavimo klausimais.

Reikalavimai

•Aukštasis ar aukštesnysis išsilavinimas;
•Darbo patirtis biuro administravimo srityje;
•Geros raštvedybos bei dokumentų rengimo taisyklių žinios;
•Patirtis dirbant su dokumentų valdymo sistema;
•Geros anglų kalbos žinios;
•Puikūs MS Office įgūdžiai (Microsoft Excel, Word, PowerPoint, Outlook, Internet Explorer);
•Labai geri bendravimo įgūdžiai, organizuotumas, greita orientacija.

Įmonė siūlo

•Įdomų ir atsakingą darbą patikimoje organizacijoje;
•Mokymosi ir tobulėjimo galimybes;
•Konkurencingą, nuo rezultatų priklausančią motyvacinę sistemą.