Darbo aprašymas
Profesionaliai ir laiku reaguoti į Betsafe klientų užklausas susijusias su mokėjimais, techninėmis problemomis, produktų pasiūla, žaidimais ir kitais susijusiais klausimais;
Padėti klientų aptarnavimo specialistams spręsti su mokėjimų klausimais susijusias klientų užklausas.
Taip pat bendradarbiauti su Betsafe mokėjimų/sukčiavimų skyriumi;
Bedrauti su kitais skyriais sprendžiant klientams iškilusius klausimus.
Padėti klientų aptarnavimo specialistams spręsti su mokėjimų klausimais susijusias klientų užklausas.
Taip pat bendradarbiauti su Betsafe mokėjimų/sukčiavimų skyriumi;
Bedrauti su kitais skyriais sprendžiant klientams iškilusius klausimus.
Reikalavimai
Puikūs lietuvių, anglų kalbų įgūdžiai;
Puikūs rašymo įgūdžiai;
Sugebėjimas dirbti tiek savarankiškai, tiek komandoje;
Sugebėjimas susidoroti su dideliu darbo krūviu.
Puikūs rašymo įgūdžiai;
Sugebėjimas dirbti tiek savarankiškai, tiek komandoje;
Sugebėjimas susidoroti su dideliu darbo krūviu.
Įmonė siūlo
Darbą tarptautinėje bendrovėje, kuri bet kokioje situacijoje išlieka lojali ne tik savo klientams, bet ir kiekvienam darbuotojui;
Visas socialines garantijas ir laiku mokamą darbo užmokestį;
Draugišką ir visuomet pasiruošusį padėti kolektyvą;
Papildomas naudas nesusijusias su darbo užmokesčiu.
Visas socialines garantijas ir laiku mokamą darbo užmokestį;
Draugišką ir visuomet pasiruošusį padėti kolektyvą;
Papildomas naudas nesusijusias su darbo užmokesčiu.