Darbo aprašymas
Techninio aptarnavimo skyriaus, centrinio stebėjimo pulto komandos, greitojo reagavimo ekipažo grupės darbo organizavimas, motyvavimas, komandos ugdymas, kontrolė, plėtra.
Bendradarbiavimas su kitais įmonės padaliniais, partneriais;
Ryšių su klientais plėtojimas ir palaikymas, naujų klientų paieška.
Iš tavęs tikimės aktyvaus dalyvavimo kuriant naujus produktus ir paslaugas, diegiant naujas technologijas, procesų sistemas, įrankius ir darbo metodus.
Bendradarbiavimas su kitais įmonės padaliniais, partneriais;
Ryšių su klientais plėtojimas ir palaikymas, naujų klientų paieška.
Iš tavęs tikimės aktyvaus dalyvavimo kuriant naujus produktus ir paslaugas, diegiant naujas technologijas, procesų sistemas, įrankius ir darbo metodus.
Reikalavimai
Ne mažiau 2 metų vadovaujamo darbo patirties;
Aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas;
Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Darbštumas, atsakingumas, sugebėjimas dirbti tiek individualiai, tiek komandoje;
Savarankiškumas, orientacija į rezultatą;
Vairuotojo pažymėjimas.
Aukštesnysis arba aukštasis išsilavinimas;
Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Darbštumas, atsakingumas, sugebėjimas dirbti tiek individualiai, tiek komandoje;
Savarankiškumas, orientacija į rezultatą;
Vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo
Perspektyvų darbą sėkmingai dirbančioje įmonėje;
Profesionalius kolegas ir draugišką atmosferą darbe;
Galimybę nuolat tobulėti ir dalyvauti įdomiuose, kūrybiniuose projektuose;
Konkurencingą darbo užmokestį.
Profesionalius kolegas ir draugišką atmosferą darbe;
Galimybę nuolat tobulėti ir dalyvauti įdomiuose, kūrybiniuose projektuose;
Konkurencingą darbo užmokestį.