2022-07-29 11:26:48

PERSONALO SPECIALISTAS(-Ė) SU ĮMONĖS ADMINISTRAVIMO FUNKCIJA

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

• Personalo dokumentacijos ruošimas (darbuotojų priėmimas, atleidimas, sutarčių pakeitimas, atostogų suteikimas);
• Pranešimų teikimas VSDF;
• Darbo laiko apskaita ir kontrolė (darbo grafikai, darbo laiko apskaitos žiniaraščiai pildymas/kontrolė);
• Pagalba pirminiame personalo atrankos etape (darbo skelbimų atnaujinimas, susitikimų organizavimas, bendradarbiaujant su vadovais);
• Konsultacijų personalo administravimo ir darbo santykių klausimais darbuotojams teikimas;
• Dalyvavimas su personalo valdymu susijusiose veiklose;
• Biuro veiklos organizavimas, skambučių valdymas ir tvarkos užtikrinimas;
• Korespondencijos, spaudos administravimas;
• Įvairių įmonės raštų rengimas;
• Pagalba ruošiantis susitikimams ir organizuojant įvairius renginius;
• Kitos administracinės ir organizacinės užduotys.

Reikalavimai

• 2 metų sėkmingo darbo patirtis personalo administravimo srityje;
• Išmanyti LR darbo kodeksą ir gebėti taikyti praktinėje veikloje;
• Puikūs bendravimo įgūdžiai, atsakingumas, aktyvumas, pozityvumas, lankstumas;
• Mokėti valdyti, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją;
• Puikios lietuvių, geros anglų kalbų žinios (raštu, žodžiu);
• Raštvedybos taisyklių išmanymas;
• Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
• Patirtis su personalo valdymo programa (didelis privalumas - PayPremium);
• Organizaciniai sugebėjimai, greita orientacija.

Įmonė siūlo

Galimybę dirbti ir tobulėti augančioje užsienio kapitalo įmonėje;
Draugišką ir profesionalų kolektyvą;
Konkurencingą atlygį atitinkantį kompetencijas.