2022-07-29 11:26:48

Serviso-klientų aptarnavimo inžinierius (techninė sritis)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

  • Įmonės techininio personalo konsultavimas per atstumą apie pačius produktus;
  • kylančių klausimų apie produktus aptarimas su gamintojais;
  • naujų produktų testavimas, garantinis produkcijos administravimas;
  • tinklapio priežiūra bei kt.
  • Reikalavimai

    • Aukštasis inžinerinis / techninis išsilavinimas (elektrotechnika, elektronika, automatika ar kt.);
    • Pageidautina panašaus darbo patirtis (apsaugos sistemų instaliavimo, serviso, pardavimo ar techninio konsultavimo srityje);
    • Supratimas apie automatikos, elektronikos produktus / projektus;
    • Komunikabilumas, savarankiškumas, atsakingumas;
    • Sugebėjimas įsigilinti į kito žmogaus techninę problemą ir ją išspręsti;
    • Anglų kalbos mokėjimas (pageidautina ir rusų kalbos mokėjimas);
    • Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai, IT tinklų išmanymas.
    PRIVALUMAI:
    • Anglų kalbos mokėjimas.

    Įmonė siūlo

  • Profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes lyderiaujančioje kompanijoje;
  • konkurencingą atlygio paketą. Dėl detalesnės informacijos kreiptis telefonu:+370 37 320501. Kontaktinis asmuo: Kristina.