2022-07-29 11:26:48

ADMINISTRATORĖ (-IUS) (PARDAVIMŲ SKYRIUJE)

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

Amber staff klientas- pasaulinio skaitmeninio spausdinimo technologijų lyderės padalinys Lietuvoje plečia savo veiklą ir pie savo komandos kviečia prisijungti organizuotą ir savarankišką.

Administratorę darbui pardavimų ir logistikos skyriuje.

Pagrindinės jūsų užduotys būtų:
- Dokumentų / sąskaitų ir prašymų administravimas ir tvarkymas, nuolatinis bendravimas su buhalterinių paslaugų įmone.
- Tiesioginio vadovo paskirtų užduočių vykdymas.
Prekių tiekimas ir su juo susiję darbai:
- Užsakymų priėmimas iš klientų ir jų apdorojimas.
- Nuolatinė komunikacija su klientais el.paštu ir telefonu dėl pateikto užsakymo, klientų pretenzijų ir problemų sprendimas.
- Logistikos organizavimas.
- Sandėlio priežiūra (esamų likučių sekimas, papildymo užsakymas atsižvelgiant į pardavimus ir likučius).
- Sąskaitų išrašymas. Kitų reikalingų dokumentų paruošimas.
- Kanceliarinių prekių užsakymas ir biuro priežiūra.

Reikalavimai

Mes tikimės, kad jūs:
- Puikiai kalbate ir rašote anglų kalba;
- Gebate bendrauti rusų kalba (svarbios rašytinės kalbos įgūdžiai);
- Turite puikius komunikacinius gebėjimus (tiek kalbinė, tiek rašytinė komunikacija);
- Sugebate savarankiškai spręsti iškilusias problemas;
- Turite patirties dirbant su Ms Office programomis ir su pradinės apskaitos dokumentais;
- Esate imli (-us) naujovėms ir sugebate greitai mokytis;
- Esate iniciatyvi (-us);
- Esate kruopšti (-us) ir atsakinga (-as).

Įmonė siūlo

- Draugišką darbo atmosferą ir nuolatinį kolegų palaikymą;
- Mokymosi galimybes.