Darbo aprašymas
• Dalyvavimas kuriant ITT (informacinių technologijų ir telekomunikacijų) pagalbos tarnybą, diegiant ITT paslaugų valdymo sistemą (procesų vystymas ir konfigūravimas);
• pirmo lygio pagalbos („helpdesk“) gautų kreipinių registravimas, sprendimas, analizė, perdavimas atsakingiems darbuotojams;
• ITT paslaugų vartotojų konsultavimas, reikalingos informacijos teikimas;
• Bendrovės ITT paslaugų rodiklių sekimas ir kontrolė, ataskaitų rengimas.
• pirmo lygio pagalbos („helpdesk“) gautų kreipinių registravimas, sprendimas, analizė, perdavimas atsakingiems darbuotojams;
• ITT paslaugų vartotojų konsultavimas, reikalingos informacijos teikimas;
• Bendrovės ITT paslaugų rodiklių sekimas ir kontrolė, ataskaitų rengimas.
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas (IT, telekomunikacijos, technologijų mokslai, komunikacija);
• bent 1 metų darbo patirtis konsultuojant, tiesiogiai aptarnaujant vartotojus (IT aptarnavimas, kompiuterinės/biuro technikos priežiūra ar pan.);
• darbo su nuotolinio prisijungimo įrankiais patirtis;
• labai geros operacinių sistemų (Windows/Linux) žinios;
• labai geras anglų kalbos mokėjimas;
• puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
• komunikabilumas ir orientacija į vidinį klientą;
• atsakingumas, organizuotumas.
• bent 1 metų darbo patirtis konsultuojant, tiesiogiai aptarnaujant vartotojus (IT aptarnavimas, kompiuterinės/biuro technikos priežiūra ar pan.);
• darbo su nuotolinio prisijungimo įrankiais patirtis;
• labai geros operacinių sistemų (Windows/Linux) žinios;
• labai geras anglų kalbos mokėjimas;
• puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
• komunikabilumas ir orientacija į vidinį klientą;
• atsakingumas, organizuotumas.
Įmonė siūlo
• Įdomų, dinamišką darbą jaunatviškame ir draugiškame kolektyve;
• tobulėjimo ir saviraiškos galimybes.
• tobulėjimo ir saviraiškos galimybes.