2022-07-29 11:26:48

Klientų aptarnavimo centro specialistas Vilniuje

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

• Informacijos draudimo klausimais teikimas klientams telefonu ir el. paštu;
• Efektyvus klientams iškilusių problemų sprendimas;
• Draudimo produktų - paslaugų pristatymas ir pardavimas telefonu esamiems ir naujiems klientams;
• Asmeninių darbo rezultatų analizė;
• Idėjų siūlymas dėl veiklos tobulinimo.

Reikalavimai

• Aukštasis / aukštesnysis išsilavinimas;
• Puikūs bendravimo bei darbo kompiuteriu įgūdžiai – teks nemažai bendrauti su klientais bei pildyti kompiuterinėse sistemose su klientais susijusią informaciją;
• Taisyklinga lietuvių kalba, geros anglų ir rusų kalbos žinios – bus reikalinga užtikrinti tinkamą besikreipiančių klientų aptarnavimą minėtomis kalbomis;
• Stipri orientacija į aukštą klientų aptarnavimo kokybę ir rezultatą – padės užtikrinti klientų pasitenkinimą;
• Atsakingumas, iniciatyvumas ir pozityvus požiūris – šiomis savybėmis pasižymintis asmuo gebės tinkamai atlikti darbo funkcijas.

Jeigu esi paskutinio kurso studentas, mes laukiame Tavo CV taip pat!

Įmonė siūlo

• Darbovietę su stipria kultūra ir vertybėmis;
• Vidinius ir išorinius mokymus;
• Kuratorių visu mokymosi laikotarpiu;
• Nuolaidas bendrovės paslaugoms;
• Galimybę dalyvauti smagiose ir įtraukiančiose įmonės darbuotojų veiklose (vasaros renginiai, konkursai, etc.);
• Galimybę realizuoti savo idėjas tarptautinėje kompanijoje.


#SeesamKomanda #TobulėkimeKartu