Darbo aprašymas
• ES struktūrinių fondų finansuojamų projektų administravimas bei valdymas: dalyvavimas rengiant projektų paraiškas; planavimas, organizavimas, vykdymas ir užtikrinamas savalaikis priskirtų projektų įgyvendinimas ir rezultatų pasiekimas;
• Komunikacijos proceso organizavimas su projektų partneriais;
• Veiklos planų rengimas, ataskaitų bei kitų su projektų įgyvendinimu susijusių dokumentų įgyvendinančiai institucijai rengimas;
• Organizavimas ir dalyvavimas projektų suinteresuotų šalių pasitarimuose, plėtojimas bendradarbiavimo ryšių su projektų partneriais projektų klausimais ir kt.
• Komunikacijos proceso organizavimas su projektų partneriais;
• Veiklos planų rengimas, ataskaitų bei kitų su projektų įgyvendinimu susijusių dokumentų įgyvendinančiai institucijai rengimas;
• Organizavimas ir dalyvavimas projektų suinteresuotų šalių pasitarimuose, plėtojimas bendradarbiavimo ryšių su projektų partneriais projektų klausimais ir kt.
Reikalavimai
• Aukštasis universitetinis išsilavinimas (ekonomikos, vadybos ir verslo administravimo, teisės ar kt. srityje);
• Ne mažesnė nei 2 metų ES Struktūrinių fondų projektų rengimo bei administravimo patirtis;
• Geros anglų ir lietuvių kalbos žinios, kitų ES kalbų mokėjimas - privalumas;
• Lietuvos Respublikos teisės aktų ir kitų norminių dokumentų išmanymas, reglamentuojančių projekto finansinės paramos skyrimą ir administravimą;
• Mokėjimas analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
• Mokėjimas dirbti Microsoft Office programiniu paketu (gerai išmanyti MS Excel);
• Gebėjimas dirbti komandoje, bendradarbiauti, valdyti didelius informacinius srautus;
• Puikūs bendravimo ir viešojo kalbėjimo įgūdžiai.
• Ne mažesnė nei 2 metų ES Struktūrinių fondų projektų rengimo bei administravimo patirtis;
• Geros anglų ir lietuvių kalbos žinios, kitų ES kalbų mokėjimas - privalumas;
• Lietuvos Respublikos teisės aktų ir kitų norminių dokumentų išmanymas, reglamentuojančių projekto finansinės paramos skyrimą ir administravimą;
• Mokėjimas analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
• Mokėjimas dirbti Microsoft Office programiniu paketu (gerai išmanyti MS Excel);
• Gebėjimas dirbti komandoje, bendradarbiauti, valdyti didelius informacinius srautus;
• Puikūs bendravimo ir viešojo kalbėjimo įgūdžiai.
Įmonė siūlo
• Konkurencingą darbo užmokestį;
• Profesinio tobulėjimo galimybes, įsitraukimą į naujus projektus.
Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 1200 - 1500 €.
Dėl detalesnės informacijos kreiptis telefonu: + 370 (37) 32 0501.
Kontaktinis asmuo: Kristina.
• Profesinio tobulėjimo galimybes, įsitraukimą į naujus projektus.
Priklausomai nuo patirties ir kompetencijos darbo užmokestis (atskaičius mokesčius) 1200 - 1500 €.
Dėl detalesnės informacijos kreiptis telefonu: + 370 (37) 32 0501.
Kontaktinis asmuo: Kristina.