- darbas su IT sistemomis;
- incidentų registravimas ir sprendimas;
- pagalba IT naudotojams ir jų konsultavimas;
- IT infrastruktūros ir paslaugų monitoringas;
- operatyvus sistemų valdymas ir infrastruktūros nuotolinis aptarnavimas.
- statistikos kaupimas ir kontrolė;
-ataskaitų rengimas;
- išsilavinimas – aukštasis neuniversitetinis (bakalauras arba gali būti paskutinio/priešpaskutinio kurso studentas);
- specialybė – IT, telekomunikacijos/ryšiai, radioelektronika, tikslieji mokslai arba kita panaši;
- IT ir telekomunikacijų/ryšių technologijų pagrindų žinios;
-IT paslaugų valdymo sistemų principų pagrindinės žinios;
- IT ir telekomunikacijų/ryšių technologijų paslaugų valdymo gerųjų praktikų pagrindai;
-IT vystymosi tendencijų žinojimas;
Privalumai:
- interneto technologijų išmanymas;
- naujų technologijų išmanymas;
- praktinė patirtis IT ir telekomunikacijose;
- Windows OS ir MS Office praktinės žinios;
- kalbų mokėjimas – anglų (A2);
- atidumas, punktualumas, greita reakcija;
- atsakingumas, gebėjimas dirbti savarankiškai ir komandoje;
- mandagumas ir mokėjimas valdyti konfliktines situacijas;
- įdomų, atsakingą darbą sparčiai besiplečiančioje ir dinamiškoje organizacijoje;
- profesinį tobulėjimą ir mokymosi galimybes;
- draugišką ir energingą kolektyvą;
- kolegų pagalbą ir palaikymą;
- lanksčias darbo sąlygas pagal grafiką;
- atlyginimą atitinkantį kompetenciją ir rezultatus;
- visas darbui reikalingas priemones.
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.