2022-07-29 11:26:48

Skambučių centro specialistas (-ė)

CVMarket.lt klientas
717 - 892 €/mėn. Prieš mokesčius

Darbo aprašymas

  • Bendravimas telefonu, el. laiškais ir kitais kanalais administruojant klientų narystes;
  • Klientų duomenų bazės valdymas, informacijos atnaujinimas;
  • Geriausio sprendimo kliento situacijai ieškojimas.

 

Reikalavimai

  • Noras dirbti klientų aptarnavimo srityje ir drąsa bendrauti;
  • Optimizmas, atkaklumas, siekis mokytis ir tobulėti;
  • Gebėjimas greitai įsisavinti informaciją ir ją naudoti;
  • Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office);
  • Sėkminga pardavimo arba klientų aptarnavimo telefonu patirtis - privalumas;
  • Rusų ir anglų kalbos žinios – privalumas.

Įmonė siūlo

  • Įdomų, atsakingą darbą į rezultatus orientuotoje naujai formuojamoje komandoje;
  • Darbą pagal darbo sutartį su konkurencingu darbo užmokesčiu ir skatinimu

už pasiektus rezultatus;

  • Įvedimo programą naujam darbuotojui;
  • Papildomas naudas darbuotojams.