2022-07-29 11:26:48

VIP verslo klientų aptarnavimo specialistas (-ė) Vilniuje

CVMarket.lt klientas

Darbo aprašymas

VIP verslo klientų aptarnavimo specialistas (-ė) Vilniuje

Verslo kompetencijų centre stambaus verslo klientų aptarnavimui telefonu ir raštu ieškome naujo komandos nario. Komanda dar vadinama VIPais, nes dirbame su didžiausiomis verslo ir valstybinio sektoriaus įmonėmis.

Komanda atsako į stambaus verslo klientų skambučius ir el.laiškus dėl paslaugų užsakymo, sąskaitų išaiškinimo, pagalbos prisijungiant prie savitarnos, mobilios įrangos ir aksesuarų pirkimo. Kadangi klientai dideli ir turi netipines sutartis, reikalingi įgūdžiai ir kompetencija juos aptarnauti atitinkamai pagal jų pasirašytas sutartis. Darbas tikrai nenuobodus, reikalaujantis nuolatinio tobulėjimo, prireikia tiek apskaitos, tiek juridinių ir techninių žinių. Tačiau svarbiausia yra geranoriškumas ir noras bendradarbiauti.


Tavo naujas iššūkis?

Kasdien su klientais bendraudami telefonu ir el.laiškais mes rūpinamės jų poreikiais ir sprendžiame problemas. Ieškome jiems tinkamiausių sprendimų, padedame išsirinkti lūkesčius atitinkančius produktus bei paslaugas. Dirbant su klientais turime ne tik laikytis aukšto aptarnavimo standarto, bet ir vykdyti nustatytus komandinius ir asmeninius tikslus. Darbas nenuobodus ir su daug atsakomybės. Nors bendraujant su klientais didžiąją laiko dalį teks dirbti savarankiškai, komanda, taip pat ir aš, esame pasiruošę tau padėti.

Patirtis klientų aptarnavimo komandoje ir ten sukauptos žinios atveria plačias karjeros galimybės. Mes nuolat suteikiame erdvės žmonėms tobulėti, todėl tavo galimybės augti pardavimų bei aptarnavimo srityje priklauso tik nuo tavęs paties.


Koks esi tu?


Būsi mūsų atstovas, todėl svarbu, kad būtum pareigingas, atsakingas ir greitai reaguojantis į pokyčius. Žinoma, dirbsi 10 žmonių komandoje, tad čia yra labai vertinamas paslaugumas, nes kasdien vienas kitam padedame suteikti klientams geriausią patirtį. 
Labai svarbu orientacija į klientų aptarnavimą ir didelis noras tobulėti siekiant ne tik asmeninių, bet ir komandinių tikslų.


Tavo asmenybė:

  • Esi orientuotas į sprendimus 

  • Gebi valdyti stresines situacijas

  • Turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius

  • Turi klientų aptarnavimo ar pardavimų patirties

  • Lietuvių ir anglų kalbų įgūdžiai, rusų kalba (būtų privalumas)


Dirbdamas šioje pozicijoje gausi bazinį atlygį, kuris prasideda nuo 1100 iki 1300 Eur (neatskaičius mokesčių). Taip pat šioje pozicijoje dirbantys kolegos gauna mėnesinius priedus, kurių vidurkis 300 Eur (neatskaičius mokesčių). Svarbu, kad dydis - neribojamas, priklausantis nuo turimų kompetencijų ir pasiektų rezultatų.


Taip pat kiekvienam darbuotojui "Telia" turi parengusi papildomų naudų krepšelį į kurį įeina:

  • Sveikatos draudimas ir papildomas pensijų kaupimas

  • Įvairios nuolaidos Telia paslaugoms ir prekėms, taip pat ir išskirtiniai partnerių pasiūlymai

  • Papildomos atostogų dienos

  • Lanksčios darbo sąlygos

  • Asmeninis ir profesinis augimas, dalyvaujant vidinėse mokymų programose

  • Kūrybiška ir jauki darbo aplinka su nuostabiais kolegomis iš Skandinavų ir Baltijos šalių


Sudomino?
Jei nori tapti mano komandos nariu, atsiųsk savo gyvenimo aprašymą! Drąsiai kreipkis – mes vis dar ieškome kandidatų. Skambink man tel. +370 616 77732 arba rašyk, el. paštu: nijole.baneviciene@telia.lt.