Buhalterinių dokumentų tvarkymas;
Vidinių ir išorinių ataskaitų rengimas;
Atsakomybė už atliktų darbų tikslumą ir terminus;
Kitų pavestų užduočių, susijusių su apskaita, vykdymas;
Mokesčių deklaracijų pildymas;
Finansinių ataskaitų rengimas.
Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (ekonomikos, finansų, vadybos srityse);
Finansus bei įmonės veiklą reglamentuojančių LR ir ES teisės aktų išmanymas;
Praktinės mokestinės ir buhalterinės žinios;
Puikios anglų kalbos žinios;
Kruopštumas, atsakingumas; iniciatyvumas, organizuotumas, laiko planavimas;
Patirtis - 3 metai.
Darbą sėkmingai veikiančioje tarptautinėje įmonėje;
Geras darbo sąlygas draugiškame kolektyve;
Stažuotes kitų šalių BDO ofisuose;
Nuolatinį tobulinimąsi tarptautiniuose ir vietiniuose mokymuose, konferencijose.
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.