-Periodo uždarymo darbai, statistinių ir kitų ataskaitų rengimas valstybinėms institucijoms;
-Mokesčių apskaičiavimo ir sumokėjimo teisingumo užtikrinimas;
-Mokestinių ataskaitų paruošimas ir pateikimas;
-Finansinės atskaitomybės audito organizavimas;
-Nuolatinis apskaitos procesų tobulinimas;
-Įvairiapusė pagalba vyr. buhalteriui (-ei) padedant užtikrinti tinkamos buhalterinės apskaitos vykdymą;
-Vyr. buhalterio (-ės) pavadavimas.
- Aukštasis universitetinis išsilavinimas ekonomikos, finansų, buhalterinės apskaitos srityje;
- Ne mažesnė kaip 3 metų patirtis vedant pilną įmonės apskaitą (privalumas mažmeninės prekybos/gamybinėje įmonėje);
- Verslo apskaitos standartų, mokesčius reglamentuojančių teisės aktų išmanymas;
- Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office, Excel – pažengęs vartotojas);
- Veiklos planavimo, organizavimo ir valdymo įgūdžiai,
- Gebate greitai ir efektyviai valdyti ir sisteminti didelius informacijos srautus;
- Darbo patirtis su Microsoft Dynamics Navision būtų privalumas;
- Savarankiškumas, atsakingumas, kruopštumas.
- Visas socialines garantijas ir patrauklų atlyginimą;
- Galimybes asmeniniam ir profesiniam tobulėjimui;
- Visas reikalingas priemones siekiant aukštos kokybės darbo rezultatų.
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.