• Skirtingų buhalterinės apskaitos užduočių atlikimas (priklausomai nuo kompetencijos);
• Kokybiškų paslaugų įmonės klientams užtikrinimas;
• Mokestinių ir finansinių ataskaitų ruošimas ir pateikimas;
• Kasdienių apskaitos problemų ir klausimų sprendimas.
Reikalavimai
• Ne mažesnė kaip 3 metų darbo patirtis atliekant panašias darbo funkcijas (darbo patirtis įvairias finansines paslaugas teikiančioje įmonėje būtų didelis privalumas);
• Anglų kalbos žinios (ne žemesnis negu B2 lygis);
• Darbo patirtis su apskaitos programa „Navision“;
• Darbo patirtis su apskaitos programa „Rivilė“ ir/ar "Directo" būtų privalumas;
• Universitetinis išsilavinimas finansų, ekonomikos, apskaitos ar kitose susijusiose srityse.
Įmonė siūlo
• Iššūkių kupiną darbą su skirtingais projektais;
• Draugišką profesionalų komandą;
• Pažangių technologijų taikymą ir "žalią šviesą" idėjoms;
• Lanksčią darbo dienos pradžią;
• Atlyginimas derinamas priklausomai nuo turimos patirties ir kompetencijos.
Pateikdami savo gyvenimo aprašymą įmonei UAB Integre Jūs sutinkate, jog naudosime Jūsų asmens duomenis personalo atrankos tikslais.
Daugiau informacijos: https://integre.lt/wp-content/uploads/2018/08/Privatumo-politika.pdf
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.