Įmonės buhalterinės apskaitos įgyvendinimas bei kontrolė;
Ūkinių ir finansinių operacijų apskaitos teisingumo užtikrinimas;
PVM ir kitų mokesčių apskaita ir kontrolė;
Finansinių, mokestinių, statistinių ataskaitų ir deklaracijų rengimas ir teikimas valstybinėms institucijoms ir įmonės vadovybei;
Vadovų konsultavimas finansų ir mokesčių įstatymų taikymo klausimais;
Piniginių srautų stebėjimas ir planavimas;
Bankinių operacijų vykdymas;
Darbo užmokesčio skaičiavimas;
Audito proceso organizavimas, informacijos auditoriams teikimas;
Kitos su buhalterine apskaita ir įmonės finansais susijusios užduotys.
Reikalavimai
Išsilavinimas finansų, ekonomikos, matematikos srityje;
Vadovavimo įgūdžiai, strateginis mąstymas;
Patirtis dirbant su apskaitos programomis Navision / Dynamics 365 Business Central bei patirtis tvarkant didmeninės prekybos finansų apskaitą - didelis privalumas;
Inovatyvumas, gebėjimas greitai reaguoti į pasikeitusią situaciją, apibendrinti, analizuoti ir priimti sprendimus;
Darbą patikimoje, finansiškai stabilioje ir augančioje įmonėje;
Laiku mokamą atlyginimą bei patrauklią motyvacinę sistemą;
Visas socialines garantijas;
Asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes;
Draugišką atmosferą ir visada pasiruošusį padėti kolektyvą.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.