- Planuoti ir organizuoti padalinio kasdienį darbą (sandėlio veiklos organizavimas ir priežiūra, dokumentacijos tvarkymas);
- Pavaldžių darbuotojų (klientų aptarnavimo vadybininkų ir vairuotojų) darbo organizavimas, kontrolė, jų motyvavimas;
- Nustatytų padalinio tikslų siekimas bei įgyvendinimas;
- Profesionalus klientų aptarnavimas (prekių išdavimas/pristatymas klientams, jų konsultavimas);
- Pasiūlymų, kaip pagerinti, patobulinti veiklos procesus bei klientų aptarnavimą teikimas.
Reikalavimai
- Aukštasis (aukštesnysis) išsilavinimas (techninių arba vadybos mokslų srityje būtų privalumas);
- Analogiško vadovaujamo darbo (vyr.vadybininko, serviso vadovo) patirtis;
- Patirtis autodetalių pardavimų srityje;
- Pareigingumas, atsakingumas, geri bendravimo įgūdžiai, imlumas naujovėms; analitinis mąstymas;
- Komunikabilumas, mokėjimas motyvuoti, deleguoti užduotis, suburti kolektyvą bendram tikslui;
- Kompiuterinis raštingumas, darbo su programa "Navision" patirtis - privalumas.
Įmonė siūlo
- Profesinio tobulėjimo bei karjeros galimybes;
- Įdomų darbą tarptautinėje įmonėje;
- Motyvuojančius priedus už gerus darbo rezultatus;
- Visas socialines garantijas.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.