Darbo aprašymas
-Klientų aptarnavimas. Aukštos klientų aptarnavimo kultūros parduotuvėje kūrimas ir palaikymas.
-Produkto valdymas. Pardavimų stebėjimas ir analizė, prekių likučių kontrolė, prekių pateikimas.
-Personalo valdymas. Komandos ugdymas ir valdymas.
-Parduotuvės įvaizdis. Tinkamo parduotuvės įvaizdžio bei prekių išdėstymo užtikrinimas.
-Produkto valdymas. Pardavimų stebėjimas ir analizė, prekių likučių kontrolė, prekių pateikimas.
-Personalo valdymas. Komandos ugdymas ir valdymas.
-Parduotuvės įvaizdis. Tinkamo parduotuvės įvaizdžio bei prekių išdėstymo užtikrinimas.
Reikalavimai
-Puikūs klientų aptarnavimo įgūdžiai.
-Orientacija į pardavimus, iškeltų tikslų siekimą.
-Stiprūs organizavimo, planavimo įgūdžiai.
-Domėjimasis mada.
-Orientacija į pardavimus, iškeltų tikslų siekimą.
-Stiprūs organizavimo, planavimo įgūdžiai.
-Domėjimasis mada.
Įmonė siūlo
-Konkurencingą darbo užmokestį;
-Pagarba, pasitikėjimu ir bendradarbiavimu pagrįstą darbo atmosferą;
-Mokymus Jūsų profesiniam tobulėjimui;
-Realias karjeros galimybes geriausiems!
-Pagarba, pasitikėjimu ir bendradarbiavimu pagrįstą darbo atmosferą;
-Mokymus Jūsų profesiniam tobulėjimui;
-Realias karjeros galimybes geriausiems!