• Pilnas įmonių buhalterinės apskaitos tvarkymas;
• Finansinių, mokestinių ataskaitų, deklaracijų ruošimas bei teikimas valstybinėms institucijoms;
• Savalaikis ataskaitų vadovybei ruošimas pagal vidines įmonių nustatytas tvarkas;
• Buhalterinės apskaitos procesų peržiūra, kontrolė, optimizavimas;
• Buhalterijos skyriaus darbuotojų konsultavimas apskaitos, mokesčių ir finansų valdymo klausimais.
Reikalavimai
• Aukštasis universitetinis išsilavinimas finansų / apskaitos / ekonomikos srityje;
• Ne mažiau kaip 2 metai panašaus darbo patirtis;
• Anglų kalbos mokėjimas (raštu, žodžiu);
• Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office, būtina Excel);
• Darbo patirtis buhalterine apskaitos programa (pageidautina Navision);
• LR teisės aktų, reglamentuojančių apskaitą, mokesčius bei įmonės veiklą, išmanymas bei nuolatinis domėjimasis naujovėmis;
• Atsakingumas, kruopštumas, analitiniai gebėjimai;
• Iniciatyvumas, savarankiškumas, pozityvus mąstymas, gebėjimas dirbti komandoje.
Įmonė siūlo
• Įdomų ir atsakingą darbą profesionaliame, draugiškame kolektyve;
• Patrauklias darbo sąlygas bei visas socialines garantijas;
• Karjeros galimybes.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.