1. Bendravimas su klientais telefonu, el. paštu ir kitais elektroniniais kanalais, užtikrinant aukštą klientų aptarnavimo kokybę.
2. Klientų konsultavimas „Sodros“ klausimais, problemų analizė ir sprendimas, informacijos teikimas.
3. Pasiūlymų teikimas dėl veiklos procesų tobulinimo organizacijoje.
1. Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas.
2. Patirtis klientų aptarnavimo srityje būtų privalumas.
3. Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai.
4. Sklandžiai ir taisyklingai kalbėti lietuviškai, aiškiai dėstyti mintis.
5. Pozityvumas, atsakingumas, paslaugumas, gebėjimas suprasti kliento poreikius ir į juos reaguoti.
6. Turėti stiprius komunikacinius, konfliktinių situacijų valdymo įgūdžius.
7. Privalumas: anglų ir/ar rusų kalbų mokėjimas.
1. Stabilų ir laiku mokamą atlyginimą.
2. Visas socialines garantijas.
3. Mokymus ir įgūdžių tobulinimą.
4. Įdomų ir dinamišką darbą draugiškoje komandoje.
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.