- Užtikrinti kokybišką klientų aptarnavimo proceso organizavimą;
- Padalinių pardavimo planų ir nustatytų tikslų vykdymas;
- Ugdyti ir lavinti darbuotojų pardavimo bei klientų aptarnavimo įgūdžius;
- Reguliariai vertinti klientų aptarnavimo kokybę, siūlyti pokyčius ir juos diegti;
- Vystyti komandos motyvacinę sistemą.
Reikalavimai
- Turi patirties klientų aptarnavimo kokybės valdyme, pardavimų srityje;
- Mąstai pozityviai, kalbi argumentuotai ir įtikinamai;
- Prisiimi atsakomybę, gebi bendrauti ir bendradarbiauti;
- Turi energijos ir gebi motyvuoti bei įkvėpti kolegas siekiant bendro tikslo;
- Lengvai kalbi rusų ir anglų kalbomis.
Įmonė siūlo
- Dinamišką ir įdomų darbą profesionalų komandoje;
- Galimybę kurti ir įgyvendinti idėjas;
- Konkurencingą atlyginimą ir papildomų naudų sąrašą (sveikatos draudimas, pensijų programa kt.)
- Augti kartu su sparčiai ir tvariai besivystančiu banku.
Siūlomas mėnesinis atlygis nuo 1100.00EUR neatskaičius mokesčių.
Konkretus atlygis pasirinktam kandidatui nustatomas atsižvelgiant į kandidato darbo patirtį ir kompetenciją.
Šiaulių banke atlygį sudaro fiksuotos ir kintamos atlygio dalys, įvairios papildomos naudos darbuotojams, pvz., papildomas sveikatos draudimas, pensijų kaupimo programa, papildomos atostogos, įvairios socialinės išmokos / pašalpos ir kitos naudos.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.