Būsi atsakingas už kokybišką bendravimą su klientais telefonu, kompanijos produktų pristatymą ir pardavimų tikslų įgyvendinimą
Reikalavimai
Taisyklinga lietuvių kalba;
Komunikabilumas, iškalba, geri bendravimo įgūdžiai;
Orientaciją į rezultatą ir tikslą;
Savarankiškumas, nuovokumas ir atsakingumas;
Sugebėjimas greitai įsisavinti naują informaciją;
Troškimas įgyti naujos patirties ir tobulėti;
Darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje;
Darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Patirtis pardavimų srityje, ypatingai telefonu būtų privalumas.
Įmonė siūlo
Darbą dinamiškoje tarptautinėje kompanijoje;
Tobulėjimo ir mokymosi galimybes;
Modernias ir patogias darbo priemones;
Jaukią aplinką ir draugišką atmosferą;
Stabilų fiksuotą atlyginimą bei papildomus nuolatinius, realius priedus priklausančius nuo jūsų darbo rezultatų (tikslų vykdymo, skambučių kiekio, pokalbių kokybės);
Visas socialines garantijas;
Sveikatos draudimą;
Stiprią ir šaunią komandą.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.