Būsi atsakingas už kokybišką bendravimą su klientais telefonu, kompanijos produktų pristatymą ir pardavimų tikslų įgyvendinimą
Reikalavimai
Taisyklinga lietuvių kalba;
Komunikabilumas, iškalba, geri bendravimo įgūdžiai;
Orientaciją į rezultatą ir tikslą;
Savarankiškumas, nuovokumas ir atsakingumas;
Sugebėjimas greitai įsisavinti naują informaciją;
Troškimas įgyti naujos patirties ir tobulėti;
Darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje;
Darbo kompiuteriu įgūdžiai;
Patirtis pardavimų srityje, ypatingai telefonu būtų privalumas.
Įmonė siūlo
Darbą dinamiškoje tarptautinėje kompanijoje;
Tobulėjimo ir mokymosi galimybes;
Modernias ir patogias darbo priemones;
Jaukią aplinką ir draugišką atmosferą;
Stabilų fiksuotą atlyginimą bei papildomus nuolatinius, realius priedus priklausančius nuo jūsų darbo rezultatų (tikslų vykdymo, skambučių kiekio, pokalbių kokybės);
Visas socialines garantijas;
Sveikatos draudimą;
Stiprią ir šaunią komandą.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!