Darbo aprašymas
Pirkimų procesų organizavimas ir vykdymas;
<> Naujų tiekėjų paieška ir nuolatinis bendradarbiavimas su esamais tiekėjais;
<> Derybų vedimas ir sutarčių sudarymas;
<> Prekių grupės įvairiapusė priežiūra (kainodara, rinkos analizė);
<> Bendradarbiavimas su kitais skyriais geresniems prekių grupės pardavimams pasiekti;
<> Prekių grupės asortimento keitimas pagal rinkos pokyčius.
Reikalavimai
<> tiesioginė darbo patirtis pirkimų srityje;
<> aukštasis išsilavinimas;
<> geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office paketas), raštvedybos išmanymas;
<> imlumas ir atsakingas požiūris į darbą;
<> organizuotumas, tikslus ir greitas pareigų atlikimas, savarankiško ir komandinio darbo įgūdžiai.
Įmonė siūlo
Visas sąlygas ir atlyginimą aptarsime asmeniškai susitikimo metu.