-Tikslinės informacijos telefonu rinkimas iš klientų pagal sudarytus planus;
-Informacijos rinkimo, kaupimo ir valdymo metodikos suformavimas ir tobulinimas;
-Surinktos informacijos suvedimas į duomenų bazę;
-Informacijos valdymo efektyvinimas (taikant LEAN ar kitą metodiką), jos automatizavimas;
-Strateginių klausimų su kitais skyriais derinimas;
-Informacijos apie potencialius klientus suradimas.
Reikalavimai
-Anglų, rusų bei lenkų kalbų puikaus supratimo ir kalbėjimo;
-Informacijos rinkimo ir klientų aptarnavimo telefonu darbo patirtis;
-Aukštasis universitetinis išsilavinimas (gali būti studentė/ -as);
-Bendravimo įgūdžiai/komunikabilumas;
-Kruopštumas, atsakingumas ir greita orientacija.
Įmonė siūlo
Tapęs mūsų komandos nariu, Jūs:
- dirbsite jauname ir draugiškame kolektyve,
- turėsite galimybę greitai pakilti karjeros laiptais,
- turėsite socialines garantijas.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.