Klientų konsultavimas telefonu techninės bei programinės įrangos naudojimo, gedimo pašalinimo ir kitais klausimais (1-o lygio pagalba)
Pirminė sistemų veikimo sutrikimų diagnostika ir pagalba sprendžiant šiuos sutrikimus
Darbų paskirstymas IT specialistams
Procedūrose numatytų techninių darbų atlikimas
Reikalavimai
Pasiryžimas dirbti pamaininį darbą
Noras savo darbu padėti kitiems
Mokėjimas nustatyti techninės ir programinės įrangos gedimus
Taisyklinga lietuvių ir anglų kalba (rusų kalbos žinios būtų privalumas)
Bazinės IT infrastruktūros žinios
Įmonė siūlo
Prasmingą darbą, vertingą patirtį ir karjeros galimybes
Galimybę prisidėti prie bendro rezultato, tapti darnios komandos dalimi
Socialinių garantijų ir gerbuvio paketą
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.