-Klientų aptarnavimo specialistai yra atsakingi už profesionalų klientų iš Lietuvos aptarnavimą bei informacijos teikimą telefonu ir el. paštu;
-Problemų sprendimą;
-Aktyvų reagavimą į klientų poreikius.
Reikalavimai
-Sklandi lietuvių kalba (žodžiu ir raštu);
-Rusų kalba (žodžiu) - didelis privalumas;
-Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
-Greita orientacija ir gebėjimas greitai mokytis;
-Galimybė dirbti slenkančiu darbo grafiku (taip pat vakarais, švenčių dienomis, savaitgaliais).
Įmonė siūlo
-Vertingą klientų aptarnavimo patirtį, kuri bus naudinga tolimesnei karjerai;
-Kokybiškus ir gausius įgūdžių lavinimo mokymus;
-Pamaininį slenkantį darbo grafiką ir galimybę dirbti ne visą darbo dieną;
-Įdomų darbą modernioje kompanijoje;
-Galimybę atstovauti rinkoje lyderiaujančioms įmonėms;
-Draugiškus ir energingus kolegas;
-Tobulėjimą bei karjeros galimybes.
Kita informacija: Informuosime tik atrinktus kandidatus
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.