Jus vadovautumėte augančiam "Telenordi" klientų aptarnavimo padaliniui (iš viso beveik 30 darbuotojų, įskaitant grupių vadovus, konsultantus). Jums reikėtų:
Užtikrinti, kad būtų laikomasi ir siekiama su klientais sutartų veiklos vykdymo rodiklių (SLA, kokybės), juos prognozuoti, stebėti, teikti su tuo susijusias ataskaitas;
Planuoti darbuotojų skaičių, atsirinkti personalą;
Sudaryti darbuotojų darbo grafikus;
Kontroliuoti bei užtikrinti, kad darbuotojai pasiektų sutartus veiklos rodiklius;
Sistemingai perklausyti atsitiktinių darbuotojų skambučius, vertinti jų kokybę, siūlyti pokyčius;
Spręsti sudėtingas klientų aptarnavimo situacijas;
Bendrauti su klientais tiek dėl naujų, tiek dėl esamų projektų;
Vystyti klientų aptarnavimo veiklą, tobulinti procesus ir darbo organizavimą, domėtis industrijos naujovėmis, dalyvauti konferencijose;
Bendrauti su klientais tiek dėl naujų, tiek dėl esamų projektų;
Pavaduoti įmonės vadovą.
Reikalavimai
Kelių metų darbo patirtis vadovaujančioje klientų aptarnavimo pozicijoje, pageidautina - kitam kontaktų centre;
Savarankiškumas, nuovokumas ir atsakingumas;
Komunikabilumas, iškalba, geri bendravimo įgūdžiai;
Sugebėjimas būti reikliu ir griežtu kai reikia;
Sugebėjimas greitai įsisavinti naują informaciją bei greita orientacija;
Kompiuterinis raštingumas;
Puikios lietuvių, rusų, anglų kalbos šnekamosios kalbos bei gramatikos žinios;
Troškimas įgyti naujos patirties, augti kaip klientų aptarnavimo srities žinovui.
Įmonė siūlo
Klientų aptarnavimo vadovo karjerą augančioje įmonėje;
Įdomų ir atsakingą darbą apimantį daug ir įvairių perspektyvių klientų, projektų;
Aktyvų dalyvavimą įmonės valdyme, ne tik klientų aptarnavimo srities, bet ir visos įmonės veiklos tobulinimą;
Geras darbo sąlygas, šaunų kolektyvą bei modernias ir patogias darbo priemones;
Jaukią aplinką, šiuolaikišką biurą;
Stabilų ir laiku mokamą atlyginimą;
Biudžetą mokymams, tobulinimuisi, konferencijoms;
Pagarbą darbuotojui. Tai mūsų įmonės viena svarbiausių vertybių.
Siūlomas atlyginimas yra konkurencingas darbo rinkoje ir galutinai būtų suderintas atsižvelgiant į Jūsų darbo patirtį ir kompetenciją.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.