- klientų aptarnavimas telefonu, el. paštu ir realaus laiko žinutėmis;
- klientų konsultavimas el. komercijos ir finansinių paslaugų srityse;
- el. komercijos projektų paraiškų tikrinimas ir paslaugų aktyvavimas;
- naujų klientų tapatybės tikrinimas ir registravimas sistemoje;
- naujų paslaugų pardavimas esamiems ir besidomintiems klientams.
Reikalavimai
- ne mažiau nei 1 metų patirtis klientų aptarnavimo telefonu ir/ar el. paštu srityje;
- labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai ir greitas spausdinimas (akluoju būdu ~350 simbolių per minutę būtų privalumas, o pasiryžimas to išmokti - būtinumas);
- anglų, rusų kalbų žinios.
Privalumai:
- patirtis finansų srityje.
Įmonė siūlo
- slenkantį darbo grafiką;
- reguliarius mokymus;
- realizuoti save tarptautinėje, greitai augančioje kompanijoje;
- gyvybės ir sveikatos draudimą;
- šaunią komandą, smagias pramogas su kolektyvu :)
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.