biuro prekių ir paslaugų pardavimas fiziniams ir juridiniams asmenims;
nuolatinių kontaktų su klientais palaikymas;
ilgalaikių santykių formavimas siūlant jiems geriausius sprendimus, parduodant įmonės asortimente esančią produkciją;
naujų klientų pritraukimas ir jų išlaikymas;
pardavimų planų vykdymas ir aukštų klientų aptarnavimo standartų laikymasis;
klientų atsiskaitymų kontrolė.
Reikalavimai
ne žemesnis nei aukštesnysis išsilavinimas;
geri darbo kompiuteriu įgūdžiai, geri derybiniai įgūdžiai;
komunikabilumas, atsakingumas;
sėkmingų B2B pardavimų patirtis;
motyvacija dirbti aktyvų, į rezultatą orientuotą darbą;
gebėjimas analizuoti pardavimų duomenis ir daryti tinkamas išvadas;
klientų aptarnavimo standartų išmanymas;
ambicingumas ir orientacija į rezultatą;
puikūs bendravimo bei organizaciniai įgūdžiai.
Naudingi įgūdžiai:
užsienio kalbų mokėjimas (anglų, rusų, lenkų) būtų privalumas;
analogiško darbo patirtis didelėje įmonėje būtų privalumas;
patirtis B2B pardavimuose būtų privalumas.
B kategorijos vairuotojo pažymėjimas ir geri vairavimo įgūdžiai;
nuosavas automobilis.
Įmonė siūlo
patrauklų atlyginimą ir priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų;
įdomų ir perspektyvų darbą patikimoje ir sparčiai augančioje tarptautinėje kompanijoje;
gerą mikroklimatą idėjoms ir visokeriopą komandos paramą;
draugišką ir profesionalų kolektyvą;
puikias darbo sąlygas;
tobulėjimo ir karjeros galimybes;
visas darbui reikalingas priemones;
visas įstatymų numatytos socialines garantijas.
Norinčius dalyvauti konkurse prašome siųsti savo CV su nuoroda „Pardavėja (-as)- vadybininkė (-as) Šiauliai“ el. paštu: alvidas(eta)charlot.lt.
Konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik kandidatus patekusius į antrą atrankos etapą.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.