Padalinys/sritis: Informacinių technologijų ir plėtros departamentas, Paslaugų valdymo skyrius
Darbo pobūdis
• Įmonėje veikiančių sistemų incidentų ir problemų/ gedimų registravimas, pirminis šalinimas, prioretizavimas, delegavimas, eigos stebėjimas, uždarymas;
• Trečiųjų šalių suteikiamų IT paslaugų ir sistemų stebėjimas (monitoringas);
• Įmonėje veikiančių sistemų atnaujinimo darbų ir pakeitimų organizavimas.
Reikalavimai
• Aukštasis išsilavinimas (pageidautina matematikos arba informatikos srityje);
• Ne mažiau 1 metų IT infrastruktūros priežiūros patirtis;
• Organizaciniai sugebėjimai, savarankiškumas, komunikabilumas, stipri orientacija į įmonės sistemos vartotojus.
Privalumai
• Patirtis dirbant HelpDesk (pagalbos centre);
• Darbo su verslo valdymo sistemomis patirtis;
• SQL pradmenys;
• PL/SQL - didelis privalumas;
• JAVA ir Web technologijų išmanymas;
• LINUX žinios;
• ITIL metodologijos išmanymas (sertifikatas - didelis privalumas);
• Anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu).
Įmonė siūlo
• Patrauklų atlyginimą;
• Tarptautinės įmonės socialines garantijas;
• Karjeros galimybes;
• Geras darbo sąlygas ir visas darbui reikalingas priemones;
• Kvalifikacijos tobulinimo galimybes.
Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Paslaugų valdymo administratorius (-ė)" siųskite per CV Market sistemą arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.