Padalinys/sritis: Komercijos departamentas, Filialų valdymo skyrius
Darbo pobūdis
Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) konsultuoja „General Financing“ klientus telefonu ir gyvai, sudaro vartojimo kredito sutartis ir administruoja klientų dokumentus. Drauge su kitais Filialų valdymo skyriaus kolegomis yra atsakingas (-a) už pardavimus telefonu ir gyvai. Prireikus, atlieka kitas tiesioginio vadovo paskirtas užduotis.
Reikalavimai
• Tikimės, kad turite aukštąjį išsilavinimą;
• Jums nekyla sunkumų bendraujant su skirtingo tipo žmonėmis;
• Gebate aiškiai ir sklandžiai dėstyti mintis;
• Turite patirties klientų aptarnavimo srityje;
• Gebate dirbti ir spręsti iškilusias problemas savarankiškai;
• Pasižymite atsakingumu, kruopštumu, iniciatyvumu ir paslaugumu;
• Kalbate rusiškai;
• Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius;
• Į gyvenimą žvelgiate pozityviai!
Privalumai
• Darbo patirtis finansų įstaigoje.
Įmonė siūlo
• Darbą pagal nustatytą darbo grafiką (suminė darbo laiko apskaita);
• Darbo vietą PC "MEGA", Islandijos pl. 32, Kaune;
• Fiksuotą darbo užmokestį ir nuo rezultatų priklausančią kintamą atlyginimo dalį.
Sudaroma terminuota ~2 metų sutartis su galimybe pratęsti.
Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Klientų aptarnavimo specialistas (-ė) Kaune" siųskite per CV Market sistemą arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius.
Papildoma informacija
Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Klientų aptarnavimo specialistė/ -as Vilnius" siųskite faksu (8 5) 205 93 77, el. paštu atranka@gf.lt arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius. Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.