Klientų aptarnavimo specialistai yra atsakingi už profesionalų klientų iš Lietuvos aptarnavimą bei informacijos teikimą telefonu, problemų sprendimą ir aktyvų reagavimą į klientų poreikius.
Reikalavimai
-Puikūs darbo kompiuteriu įgūdžiai;
-Rusų kalba (žodžiu) - didelis privalumas;
-Greita orientacija ir gebėjimas greitai mokytis;
-Galimybė dirbti nuo 8.00 iki 16.30 val.
Įmonė siūlo
-Vertingą klientų aptarnavimo patirtį, kuri bus naudinga tolimesnei karjerai;
-Stabilų atlyginimą ir patrauklią premijavimo sistemą,
-Kokybiškus ir gausius įgūdžių lavinimo mokymus;
-Galimybę dirbti ne visą darbo dieną;
-Įdomų darbą modernioje kompanijoje;
-Galimybę atstovauti rinkoje lyderiaujančioms įmonėms;
-Draugiškus ir energingus kolegas;
-Tobulėjimą bei karjeros galimybes.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.