- Esamų klientų aptarnavimas telefonu;
- Užsakymų priėmimas, suvedimas į programą;
- Užsakymų administravimas ir priežiūra.
Reikalavimai
- Panaši darbo patirtis klientų aptarnavimo srityje;
- Labai geri bendravimo, derybų įgūdžiai;
- Geri organizaciniai, kompiuterinio raštingumo (ypač Excel) įgūdžiai;
- Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas.
Įmonė siūlo
- Galimybę tobulinti profesinius įgūdžius;
- Įdomų ir perspektyvų darbą draugiškame kolektyve;
- Atlyginimą bei karjerą, priklausančius nuo asmeninių sugebėjimų ir darbo rezultatų.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.