- Profesionalus įmonės klientų konsultavimas, informacijos teikimas;
- Darbas su vidine duomenų baze, jos administravimas, atnaujinimas;
- Galimybė derinti darbą su studijomis ir dirbti įvairiais etatais.
Reikalavimai
- Noras tobulėti klientų aptarnavimo srityje ir mokytis iš šios srities ekspertų;
- Optimizmas ir gera nuotaika bendraujant su klientais;
- Labai geros anglų kalbos žinios;
- Darbo patirtis nebūtina.
Įmonė siūlo
- Karjeros perspektyvas didelėje tarptautinėje kompanijoje;
- Intensyvius mokymus darbo pradžioje bei galimybę dalyvauti nuolatos organizuojamuose mokymuose, seminaruose;
- Išskirtinę patirtį klientų aptarnavimo srityje;
- Darbą su jaunais, entuziastingais kolegomis;
- Motyvuojančią atlygio sistemą.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.