• Informacijos teikimas klientams telefonu, elektroniniu paštu bei chat online (pokalbiai gyvai) būdu
• Klientų konsultavimas draudimo produktų, draudimo sutarčių sudarymo bei žalos administravimo klausimais
• Draudimo produktų pardavimas telefonu, sutarčių sudarymas
• Naujų pranešimų apie įvykį registravimas telefonu ir elektroniniais kanalais
Reikalavimai
• Aukštasis arba aukštesnysis išsilavinimas (gali būti studentas)
• Taisyklinga lietuvių kalba (raštu ir žodžiu)
• Gebėjimas sklandžiai reikšti savo mintis
• Kompiuterinis raštingumas
• Atsakingumas, atidumas, operatyvumas, optimizmas, iniciatyvumas
• Orientacija į klientą, siekis būti geriausiu savo srityje
• Noras mokytis ir tobulėti
• Darbo patirtis finansų įmonėje ir klientų aptarnavimo srityje (būtų privalumas)
• Pardavimo įgūdžiai (būtų privalumas)
• Užsienio kalbos žinios
Įmonė siūlo
• Karjeros galimybę
• Galimybę tobulinti žinias ir profesinius įgūdžius vidiniuose bei išoriniuose mokymuose
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.