Klientų aptarnavimo specialistai yra atsakingi už profesionalų klientų iš Lietuvos aptarnavimą ir informacijos teikimą telefonu, problemų sprendimą ir aktyvų reagavimą į klientų poreikius.
Reikalavimai
-Greita orientacija ir gebėjimas greitai mokytis;
-Rusų kalba (žodžiu) - privalumas;
-Geri darbo kompiuteriu įgūdžiai;
-Galimybė dirbti slenkančiu darbo grafiku (skyrius veikia I-VII nuo 7-22 val.).
Įmonė siūlo
-Vertingą klientų aptarnavimo patirtį, kuri bus naudinga tolimesnei karjerai;
-Kokybiškus ir gausius įgūdžių lavinimo mokymus;
-Slenkantį darbo grafiką ir galimybę dirbti ne visą darbo dieną;
-Įdomų darbą modernioje kompanijoje;
-Galimybę atstovauti rinkoje lyderiaujančioms įmonėms;
-Galimybę derinti darbą ir studijas;
-Draugiškus ir energingus kolegas;
-Galimybę grįžti namo nemokamu taksi;
-Tobulėjimą bei karjeros galimybes.
Kita informacija: Informuosime tik atrinktus kandidatus
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.