Teikti operatyvius atsakymus gyventojams į jiems iškilusius klausimus;
Perduoti informaciją atsakingiems kolegoms, rasti tinkamą gyventojų problemos sprendimo būdą;
Pardavinėti įmonės paslaugas bendrijoms ir gyventojams;
Padėti spręsti su namo priežiūra iškylančius klausimus ir būti pasiruošusiam padėti įvairiose nekasdieškose situacijose;
Organizuoti susitikimus su gyventojais bei namo atstovais.
Reikalavimai
Turi puikius derybinius įgūdžius;
Esi iniciatyvus, moki dirbti savarankiškai ir greitai priimti sprendimus;
Puikiai valdai stresines situacijas;
Turi vairuotojo pažymėjimą (privalumas);
Esi įgijęs aukštąjį išsilavinimą;
Turi panašaus darbo patirties (privalumas).
Įmonė siūlo
Dinamišką darbo patirtį lyderiaujančioje savo srityje, tarptautinėje įmonių grupėje;
Smagius komandos formavo renginius;
Draugišką kolektyvą, pasiruošusį dalintis žiniomis ir patirtimi;
Puikų mikroklimatą įmonės viduje;
Vidinės karjeros galimybes;
Motyvuojančią atlyginimo sistemą;
Draudimą nuo nelaimingų atsitikimų 24/7 Lietuvoje ir užsienyje;
Galimybę dirbti hibridiniu darbo modeliu;
Kuro išlaidų apmokėjimą arba galimybe naudotis „Bolt“ programėle vykstant pas klientus;
Mes vertiname vieni kitus – drauge švenčiame ir džiaugiamės pasiekimais;
Visada skatiname ir palaikome naujas idėjas, siūlymus ir iniciatyvas.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.