Bendrausi su klientais telefonu ir elektroniniu paštu;
Registruosi klientus;
Suteiksi reikalingą informaciją įmonės klientams;
Perskambinsi praleistiems skambučiams;
Nuolatos tobulėsi ir mokysiesi vis naujų dalykų, todėl darbe neteks nuobodžiauti;
Prisidėti prie klientų aptarnavimo gerinimo.
Reikalavimai
Turi patirties klientų aptarnavimo srityje (privalumas);
Gebi bendrauti sklandžiai ir taisyklingai lietuvių kalba;
Turi vidinės motyvacijos ir atkaklumo ieškant geriausio sprendimo atsakyti į klientui kylančius klausimus bei spręsti įvairias situacijas;
Gerai jautiesi dirbdamas komandoje ir savarankiškai, nori ieškoti sprendimų bei siekti rezultatų;
Turi gerų darbo kompiuteriu įgūdžių.
Įmonė siūlo
Nuolatos augančią kompaniją ir karjeros galimybes;
Šiuolaikišką ofisą su kava ir užkandžiais, kad nepritrūktum jėgų;
Šventes, vakarėlius ir kitus smagius dalykus;
Galimybę tobulėti: mokymai, kursai;
Nuostabų ir draugišką kolektyvą;
Gerą atlyginimą ir priedus, kurie priklauso nuo atliktų darbų.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!