Padalinys/sritis: Informacinių technologijų ir plėtros departamentas, Paslaugų valdymo skyrius
Darbo pobūdis
•Įmonėje veikiančių sistemų incidentų ir problemų/gedimų registravimas, pirminis šalinimas, prioriteto priskyrimas, delegavimas, eigos stebėjimas, uždarymas;
•Trečiųjų šalių suteikiamų IT paslaugų ir sistemų stebėjimas (monitoringas);
•Įmonėje veikiančių sistemų atnaujinimo darbų ir pakeitimų organizavimas.
Reikalavimai
•Aukštasis išsilavinimas (pageidautina matematikos arba informatikos srityje);
•MS šeimos produktų išmanymas bei patirtis juos naudojant;
•Organizaciniai sugebėjimai, savarankiškumas, komunikabilumas.
Privalumai
•Patirtis dirbant Help-desk (pagalbos centre);
•Darbo su bankinėmis informacinėmis sistemomis patirtis;
•Oracle Java ir Web technologijų žinios;
•ITIL metodologijos išmanymas;
•ITIL, MS sertifikatai;
•DBVS ir serverinių sprendimų bendros žinios;
•Anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu).
Įmonė siūlo
•Patrauklų atlyginimą;
•Tarptautinės įmonės socialines garantijas;
•Karjeros galimybes;
•Geras darbo sąlygas ir visas darbui reikalingas priemones;
•Kvalifikacijos tobulinimo galimybes.
Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Paslaugų valdymo administratorius (-ė)" siųskite per CV Market sistemą arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.