Padalinys/sritis: Informacinių technologijų ir plėtros departamentas, Paslaugų valdymo skyrius
Darbo pobūdis
•Įmonėje veikiančių sistemų incidentų ir problemų/gedimų registravimas, pirminis šalinimas, prioriteto priskyrimas, delegavimas, eigos stebėjimas, uždarymas;
•Trečiųjų šalių suteikiamų IT paslaugų ir sistemų stebėjimas (monitoringas);
•Įmonėje veikiančių sistemų atnaujinimo darbų ir pakeitimų organizavimas.
Reikalavimai
•Aukštasis išsilavinimas (pageidautina matematikos arba informatikos srityje);
•MS šeimos produktų išmanymas bei patirtis juos naudojant;
•Organizaciniai sugebėjimai, savarankiškumas, komunikabilumas.
Privalumai
•Patirtis dirbant Help-desk (pagalbos centre);
•Darbo su bankinėmis informacinėmis sistemomis patirtis;
•Oracle Java ir Web technologijų žinios;
•ITIL metodologijos išmanymas;
•ITIL, MS sertifikatai;
•DBVS ir serverinių sprendimų bendros žinios;
•Anglų kalbos žinios (žodžiu ir raštu).
Įmonė siūlo
•Patrauklų atlyginimą;
•Tarptautinės įmonės socialines garantijas;
•Karjeros galimybes;
•Geras darbo sąlygas ir visas darbui reikalingas priemones;
•Kvalifikacijos tobulinimo galimybes.
Motyvacinį laišką ir gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „Paslaugų valdymo administratorius (-ė)" siųskite per CV Market sistemą arba adresu: Perkūnkiemio g. 3, LT-12127 Vilnius.
Apie atrankos rezultatus informuosime tik atrinktus kandidatus.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!