Palaikyti tvarką ofise, užsakyti ofisui reikalingas prekes, pasitikti mūsų svečius, bendradarbiauti su biurą aptarnaujančiomis įmonėmis.
Rezervuoti vadovų kelionėms bilietus, viešbučius.
Savalaikiai suadministruoti būtinuosius personalo dokumentus (darbo laiko apskaitos žiniaraštis, komandiruočių, kuro ir kitas ataskaitas bei įsakymus).
Organizuoti įmonės vidaus renginius (vasaros, žiemos, gimtadienių šventimo), inicijuoti naujas tradicijas, kurios burtų komandą.
Administruoti grupės tvarkas ir procedūras e-mokymų Coursy sistemoje.
Esant poreikiui atnaujinti darbų saugos ir sveikatos dokumentaciją.
Atlikti kitas užduotis, mokytis ir augti.
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas (gali būti ir paskutinių kursų studentė (-as)).
Bent 1-erių metų patirtis klientų aptarnavimo, biuro ar personalo administravimo srityse.
Geri angų kalbos įgūdžiai (raštu bei žodžiu) - teks bendrauti su kolegomis Baltijos šalyse.
Pozityvumas, proaktyvumas ir atsakingumas ir, galbūt, noras mokytis personalo srityje.
B kategorijos vairuotojo pažymėjimas ir vairavimo įgūdžiai.
Įmonė siūlo
Galimybę prisijungti prie Skandinavų kapitalo įmonių Grupės, turinčios „laisvės kartu su atsakomybe“ kultūrą;
Darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyros balansą;
Sveikatos draudimą po bandomojo laikotarpio;
Jaukią, namus primenančią, darbo vietą Vilniaus biure su gėrimais ir užkandžiais, nedidelėmis vidaus šventėmis;
Bendrus įmonės renginius ir mokymus;
Darbo užmokestį (pusei etato) nuo 850 – 950 Eur/mėn., neatskaičius mokesčių (galutinis atlyginimas priklausys nuo turimos darbo patirties ir kompetencijų).
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!