klientų konsultavimas ir aptarnavimas telefonu, papildomų paslaugų klientui pardavimas (darbas su išeinančiais skambučiais);
klientų aptarnavimas telefonu, el. paštu ir realaus laiko žinutėmis;
klientų konsultavimas el. komercijos ir finansinių paslaugų srityse;
el. komercijos projektų paraiškų tikrinimas ir paslaugų aktyvavimas;
naujų klientų tapatybės tikrinimas ir registravimas sistemoje.
Reikalavimai
labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai ir greitas spausdinimas (akluoju būdu ~230 simbolių per minutę būtų privalumas, o pasiryžimas to išmokti - būtinumas);
puikios anglų kalbos žinios (rusų kalbos mokėjimas būtų privalumas);
patirtis klientų aptarnavimo srityje (privalumas);
kitų užsienio kalbų mokėjimas (privalumas).
Įmonė siūlo
darbo laiką: darbo dienomis nuo 09:00h iki 17:00h;
individualius mėnesinius papildomus priedus, priklausančius nuo darbo rezultatų;
tobulėjimo ir profesinio augimo galimybes;
profesionalią ir palaikančią komandą;
sveikus užkandžius ir gėrimus produktyvumui skatinti;
elektrinius paspirtukus, kuriais galėsi naudotis ne tik darbo metu, bet ir laisvalaikiu.
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
CV Market will add link to the selected job ad to the end of the mail.
Please fill out all the fields marked with asterisk!