• Sėkmingos biuro veiklos organizavimas ir užtikrinimas
• Įmonės dokumentacijos ir korespondencijos valdymas
• Įmonės sutarčių bei kitų dokumentų efektyvaus administravimo užtikrinimas
• Užsakymų priėmimas, formavimas, sąskaitų išrašymas
• Duomenų bazės administravimas, ataskaitų ruošimas
• Pagalba vadybininkams ir kitiems biuro darbuotojams
• Apmokėjimų ir skolų valdymas, darbas su kasos aparatu
• Prekių importo organizavimas ir kontrolė;
• Sandėlio priežiūra ir jo veiklos užtikrinimas;
• Skambučių srautų valdymas; operatyvus problemų sprendimas
Reikalavimai
• Geros lietuvių ir anglų kalbų žinios
• Aukštasis išsilavinimas (būtų privalumas)
• Mokėti puikiai dirbti kompiuteriu (būtinos geros Excel žinios)
• Mokėti planuoti darbo laiką
• Geri reprezentyaciniai, organizaciniai ir planavimo įgūdžiai
• Iniciatyvumas, savarankiškumas, komunikabilumas, pozityvumas
• Geri reprezentaciniai, organizaciniai ir bendravimo įgūdžiai
Įmonė siūlo
• Įdomų ir atsakingą darbą augančioje kompanijoje
• Galimybę realizuoti ir įgyvendinti savo idėjas
• Nuolatinį mokymą ir tobulėjimą siekiant profesinių tikslų
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!