Manpower klientė IPF Digital Lietuva yra pirmaujanti vartojimo kreditų sektoriaus įmonė, valdanti tokius prekių ženklus kaip „Creditea“ ir „Credit24“. FinTech rinkos atstovė, užsiimanti paskolų išdavimu, pasiruošusi į Tave investuoti ir priimti į savo draugišką komandą.
Priminimo skambučių operatoriaus (-ės) darbe save realizuosi finansų srityje ir dirbsi draugiškoje tarptautinėje komandoje, kurioje skatinama ne tarpusavio konkurencija, o palaikymas ir komandinė dvasia.
Jei trokšti žinių ir vis pasvarstai apie naują karjeros posūkį, prisijunk prie IPF Digital Lietuva.
Darbo aprašymas
Darbo pobūdis:
- Mandagiai ir kokybiškai priminti klientams telefonu ir el.paštu apie vėluojančias įmokas pagal įmonės nustatytus standartus;
- Padėti klientams spręsti finansinius reikalus ir išlaikyti gerą kreditingumo istoriją;
- Įvertinti klientų prašymus bei poreikius ir pateikti, esant galimybei, tinkamus sprendimus;
- Taip pat tikimės, kad tau bus įdomu sužinoti daugiau apie finansų rinką, jos reguliavimą ir taikyti įgytas žinias;
- Naudotis informacinių sistemų, platformų, mobiliųjų aplikacijų galimybėmis;
- Darbo laikas nuo 9:00 iki 18:00 tik darbo dienomis.
Reikalavimai
Sėkmingam darbui reikės:
- Bendrojo ugdymo mokyklos pažymėjimo;
- Darbo patirties klientų aptarnavimo srityje skambučių centre ar panašioje specifikoje;
- Taisyklingos lietuvių kalbos raštu ir žodžiu;
- Anglų kalbos žinių, sklandžiam darbo specifikos mokymuisi;
- Bendrosios ekonomikos, finansų žinių, kurios būtų vertinamos kaip privalumas;
- Taip pat kaip ir komunikabilumo, greitos reakcijos bei pokalbio valdymo įgūdžių.
Įmonė siūlo
Tavęs laukia:
- Modernus biuras Naujamiestyje su nemokamu parkingu, užkandžiais;
- Hibridinio darbo modelis. Dirbama pirmadieniais - penktadieniais;
- Papildomas sveikatos draudimas, suteikiantis apsaugą ir rūpinimąsi Tavo gerove;
- Komandiniai renginiai, šventės, bendri pietūs bei profesinio augimo galimybės;
- Atlyginimas: 1200 - 1400 €/mėn. (neatskaičius mokesčių) + ketvirtiniai priedai.