Pilnas įmonės buhalterinės apskaitos vedimas, organizavimas ir kontroliavimas;
Mokesčių teisingas apskaičiavimas ir deklaravimas, kontrolė, bei lankstus mokesčių optimizavimas;
Vadovavimas apskaitos skyriui, užduočių priskyrimas, jų įvykdymo kontrolė, konsultavimas, mokymas;
Finansinių rodiklių analizė;
Įvairių ataskaitų ruošimas;
Ryšių palaikymas su mokesčius administruojančiomis institucijomis;
Apskaitos procesų tobulinimas.
Reikalavimai
Buhalterinis/finansinis Išsilavinimas;
Darbo patirtis buhalterinės apskaitos srityje ne mažiau kaip 3 metai;
Patirtis dirbant su verslo valdymo sistema „Microsoft Dynamics™ AX“;
Geros anglų kalbos žinios;
Puikus Rivilė programos išmanymas;
Kruopštumas, atsakingumas, tikslumas.
Įmonė siūlo
Darbą sėkmingai veikiančioje įmonėje;
Kvalifikacijos kėlimo kursus, mokymus;
1500 eurų atlygį (atskaičius mokesčius).
Questions and Answers
Ask a Question
You can enter your question here. The question will appear on the job ad as soon as employer has answered it. Your e-mail will be hidden for visitors then. NB! This is public forum. Questions and answers are visible for all users.
Send to Friend
A link to an ad will be added automatically at the end of the message.
Please fill out all the fields marked with asterisk!