Serviso skambučių priėmimas, registravimas, darbų paskirstymas serviso meistrams;
Darbų eigos priežiūra – atliktų darbo aktų teisingas užpildymas ir duomenų suvedimas;
Esamos ir naujos odontologinės įrangos profilaktinio aptarnavimo ir remonto grafikų sudarymas, įgyvendinimas;
Aktyvus serviso kontraktų pardavimas;
Sąmatų sudarymas;
Pasiūlymų ruošimas;
Pagalba kolegoms.
Reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas (pageidautina),
Atsakomybė, atidumas, savarankiškumas, puikūs planavimo, bendravimo ir organizavimo įgūdžiai;
Techninės žinios - privalumas;
Anglų kalbos žinios - privalumas;
Geros darbo kompiuteriu žinios;
B kategorijos vairuotojo pažymėjimas.
Įmonė siūlo
Galimybę kurti, inicijuoti pokyčius bei prisiimti atsakomybę
Darbą draugiškame ir palaikančiame kolektyve;
Atlyginimą, priklausantį nuo kompetencijos bei darbo rezultatų;
Savirealizaciją ir nuolatinį tobulėjimą savo veiklos srityje;
Tobulėjimo galimybes.
Pagrindiniai privalumai
Atsižvelgiama į darbuotojo nuomonę apie darbo laiką
Lanksčios darbo valandos
Moderni darbo aplinka
Savarankiškumas organizuojant savo darbą
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.