bendrovės padalinių kompiuterizuotų darbo vietų ruošimas, priežiūra ir lokalaus tinklo funkcionalumo užtikrinimas;
IT įrangos prijungimas, diegimas, atnaujinimas;
biuro įrenginių, kompiuterinės ir programinės įrangos priežiūra, integruotos (kompleksinės) sistemos stebėjimas;
kompiuterinių darbo vietų turto valdymas;
Active Directory, Exchange, O365 administravimas ir priežiūra;
elektroninio pašto priežiūra ir konfigūravimas;
darbas su helpdesk užduočių registravimo sistema;
kompiuterinės ir programinės įrangos gedimų nustatymas ir šalinimas;
konsultacijų teikimas įmonės darbuotojams informacinių sistemų vystymo ir naudojimosi klausimais.
Pageidaujama kompetencija:
yra įgijęs (-usi) profesinį išsilavinimą IT srityje;
turi ne mažesnę nei 1 metų darbo patirtį kompiuterių priežiūros bei administravimo srityje;
turi operacinių sistemų diegimo ir konfigūravimo patirties;
moka anglų kalbą;
yra komunikabilus (-i), iniciatyvus (-i), atviras (-a) naujovėms, geba dirbti tiek savarankiškai, tiek ir komandoje;
turi B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.
PRIVALUMAI:
išmano debesijos (Cloud) sprendimus;
turi ITIL Foundation žinias.
Mes siūlome:
profesinius mokymus ir biudžetą, skirtą darbuotojo (-os) ugdymui;
galimybę dirbti nuotoliniu būdu;
skaidrią atlygio politiką, vidutinis darbo užmokestis šioje pozicijoje nuo 2100 iki 2400 EUR (neatskaičius mokesčių);
profesionalią komandą;
papildomas socialines garantijas, numatytas kolektyvinėje sutartyje (papildomas laisvas dienas, vienkartines išmokas ir kt.);
visas darbui reikalingas priemones.
Klausimai ir atsakymai
Užduokite klausimą:
Jūs galite pateikti klausimą darbdaviui. Klausimas atsiras skelbime iškart, kai tik darbdavys atsakys į jį. Lanktytojai negalės matyti jūsų el. pašto adreso.
Persiųsti
Nuoroda į skelbimą bus pridėta automatiškai žinutės pabaigoje.